2e en 3e dag

30 april 2022 - Halden, Noorwegen

Dag 2;

Vanmorgen de wekker niet gezet, dus pas om half 10 weggereden.

Toch wel flink geprobeerd om km te maken.  We zijn over flink wat mooie bruggen gekomen en hebben onze ogen uitgekeken!

20220429_150049DSC_0009

Maar het gekste was toch wel ; wildkamperen.... gewoon op een parkeerplaats bij een strand parkeren, eten koken en je bed weer uitklappen voor de nacht.

DSC_0012DSC_0010

Na het eten richting het strand gelopen om eventueel zonsondergang te bekijken, maar ook om even de natuur in te snuiven..

Ja helaas; binnen 5 min weer terug naar de camper.. Isa was lekker gaan rennen en stond ineens vast in een soort drek en viel toen voorover.. dus gelijk de douche in de camper maar even uitproberen. En morgen dus even overnachten op een camping om haar kleren en schoenen uit te spoelen.

DSC_0013DSC_0015

Dag 3;

zaterdagmorgen half 7 wakker, parkeerplaats alweer druk bezocht door mensen met fikse camera lenzen en telescopen. Maar hopen dat ze niet onze billen op de foto zetten🤣

Gezien we geen stroom hebben, gaan we gelijk rijden om bij een benzine station koffie te halen haha.

Al werd dat geen benzine station, maar een mac donalds🤭 en gezien onze kids ook van een goed stevig ontbijt houden, hebben we allemaal een fikse ontbijt burger met ei, spek, kaas en hamburger op.. dat ging er goed in!! En hup weer door!

20220429_145854

Om 15.00 was het dan zover, aangekomen in Noorwegen. Gestrand in Halden en nu rustig aan plannen voor morgen.

20220429_132313

20220430_150024

het ford in halden, incl in Isa dr termen; mannetjes in het rood met een hoedje op.. (figuranten/royal guards)

DSC_0019

DSC_0020 uitzicht op de berg van Halden, waar wij vanavond overnachten.

Verder staan er los nog wat fotos bij het kopje fotos 😋

Volgends de km teller hebben we nu ruim 1400km gereden.. morgen weer rustig verder tuffen..

Nu even genieten van een douche, want als je woensdag voor het laatst thuis gedouched heb.. ben je er nu wel aan toe haha...

1. Bianca:
    1 mei 2022
    Leuk om mee te "reizen" met jullie. Heel veel plezier en een goede reis!
  2. Andrea Kruizinga:
    1 mei 2022
    Heerlijk samen op weg! De eerste foto’s zijn al prachtig. Wat een avontuur in zo’n huisje op wielen. Heel veel plezier daar! Op veel mooie momenten.
  3. Wim en Jeanette:
    1 mei 2022
    Wat super mooi daar zeg! Heel veel reisplezier :)
  4. Sey:
    1 mei 2022
    Wat prachtig !! En zo’n ontbijtje … lekker stevig zeg maar ;-)
  5. Oom Arjan:
    3 mei 2022
    Nou, gelukt hoor. We kunnen jullie volgen. Mooi daar. Geniet ze. Grieten van de oompjes.