Richting Molde

12 mei 2022 - Kristiansund, Noorwegen

Goedemorgen allemaal!

Ik heb het idee dat mijn dagen niet meer kloppen in mijn telling haha. Dus ik ga ze mogelijk vanaf nu anders noemen..

Vanmorgen zijn wij op de camping wakker geworden om half 9. Heerlijk uitgeslapen , lekker fiks ontbijt op.. ik heb de worst met eieren ontdekt hier, dus zodra het kan eten we dat .. 😉 joost verklaarde me voor gek vanmorgen.. gadver , op de vroege ochtend al curry en/of ketchup op je brood met worst.. ( kids ook heerlijk saus erover en eten maar ) daarnaast mn vriezer volgepropt want we hadden in de rema 1000 allemaal chorizo worsten in de korting gevonden.. dus ingekocht en ingevroren.. echt een aanrader!

Toen even een lekker douchje gepakt, want ja, dit keer hoefde we niet te betalen en blijf toch een nederlander!

En op richting molde...

Ja niet dus... 😅 we hadden gezocht op route 64.. de atlantic route.. en die stond op de kaart vanaf molde... richting andalsnes. Toen ging ik op tijd even googlen, bleek dat hij juist start bij kristansund. Dus gelukkig waren we er op tijd bij om de route aan te passen.

We staan nu dus wild geparkeerd en vanaf hier is het 10 min naar route 64. Voor jullie plaats ik even een foto , maar echt google het.. en de filmpjes.. het is de mooiste maar kan ook een hele gevaarlijke weg zijn.

Screenshot_20220512-144921_Samsung Internet

Wij gaan hem morgen rijden en hopen prachtige plaatjes te kunnen maken!

Wat er verder de komende dagen in het verschiet zit ;

Geirangerfjorden(7zusters) , de gletsjers bij briksdal en mogelijk wat we nog tegen komen. De trollstigven zijn helaas gesloten dus die kunnen we niet rijden.

Wel grappig nog, ik gister tegen Joost.. morgen zijn we al 2 weken weg... en die zat me aan te kijken.. echt niet, een week.. het is pas 11 mei nu.. ik; nee het is al 2 weken.. we gingen 28 april weg.. oh ja, verrek!! Maar het voelt zo kort dat we pas op reis zijn. En ook al duurt de reis nu nog iets minder dan 2 weken..voelt dat weer alsof we overmorgen de camper al in moeten leveren...

Ohja en de kids zijn boos op me, want ik heb een vosje gezien en zij zagen het niet meer..

En ik heb bijna een hertje aangereden, gelukkig zag zowel ik als degene die me in ging halen het op tijd om te remmen.. anders werd het een bloederige bedoeling haha