13e , 14e dag

11 mei 2022 - Namsskogan, Noorwegen

Ik merk dat mijn schrijf inspiratie een beetje op is. Om met name juiste zinnen te schrijven en wat welke dag was 😅we zien zoveel en maken zoveel mee dat het soms moeite kost om te filteren.. dus excuus haha.

De 13e dag was wat saai, deze route hebben we al een keer gereden . Alsnog was hij indrukwekkend hoor!! Vergis je daar niet in, maar ik heb geen inspiratie om erover te schrijven.. behalve dat de rendieren langs onze camper aan het meerennen waren!

20220510_100926

20220510_100928

En dat we weer over fikse bruggen zijn gereden en mooie watervallen gezien hebben.. nog kleintjes in vergelijking met wat we nog gaan zien😉

20220509_17050720220510_091416

Eind vd middag moesten we ons melden bij de fiat garage, lampje vd airbag gaf signaal dus moest gecheckt worden. Blijkbaar was er een draadje los geschoten, dus was zo gepiept. Vannacht weer wild gestaan, want de campings op deze route zijn allemaal gesloten. Morgen staat er wel een camping op de planning, want na 2 dagen wild heb ik een berg afwas haha. Daarnaast word het tijd dat ik even een wasje kan draaien.

20220509_155833

Dag 14

Vandaag maar een korte rit op de planning. Super veel rendieren weer zien lopen en dit keer ook een eland op de foto weten te krijgen 😅

20220511_082300 het is wel een zoekplaatje haha..

We zijn vandaag om 11.00 al lekker op de camping gaan staan. Ff mn wasjes draaien en drogen.. wat een afzetters🤭 10 kronen per 10 minuten.. reken even hoe lang een programma duurt... en dan op de laatste minuut 15 min blijven hangen... nou dat heeft een dotje gekost, maar moest echt ff wassen en drogen..

De kids hebben lekker lopen rommelen bij het water en tussen de stenen..

IMG-20220511-WA0010IMG-20220511-WA0009IMG-20220511-WA0008

En heel soms als we wifi hebben, mogen ze ff op netflix een filmpje kijken als ze net gedouched hebben.

20220510_185811

Vandaag was het echt heerlijk weer, joost heeft nog gevist maar helaas niks gevangen. We geven niet op, er moet 1 vis aan dat haakje blijven hangen.. meer niet.. 1tje maar..

Op de wasmachine/droger na, is het wel een hele fijne camping! Een vreugde dansje gedaan want eindelijk een douche waar je niet 10 kr per 4 minuten hoeft te betalen.. maar gewoon lekker all in kan douchen ...!!!

Fotos van het polarpark staan in het vorige verhaal.. filmpjes ben ik aan het uploaden.

De mooie fotos van mijn camera doe ik waarschijnlijk op een later tijdstip en gooi ik in een aparte post..

1. Aart en Simone:
    11 mei 2022
    Ondanks dat de inspiratie een beetje op is nog steeds boeiend, leuk en mooi om te lezen.
  2. Nicole:
    11 mei 2022
    Super gaaf van die rendieren 😃😃
  3. Ineke:
    14 mei 2022