Even voorstellen.

20 januari 2022 - Sliedrecht, Nederland

Hoi allemaal,

Voor wie ons niet kent, wij zijn Joost(42), Joyce (32) , Stijn(8) en Isa (6). Wij hebben in augustus 2021 verschrikkelijk nieuws gehad, namelijk dat Joost uitgezaaide kanker heeft en dat het niet meer te genezen is. Hij is begonnen met chemo en immuun therapie, wat maakt dat het momenteel levensrekkend is. Joost heeft geen bucketlist, maar heeft wel altijd gezegd, ik wil jullie Noorwegen laten zien. Dit stond in ons "to do" lijstje voor later, maar die is even abrupt naar voren getrokken. Gezien dat we er nu geen financiële middelen voor hebben, hebben we een crowdfunding opgezet.

Daarin hebben we ons doel behaald en er zelfs overheen gegaan. We zijn hier echt super dankbaar voor en het blijft onwerkelijk dat het ruim behaald is.

Dat maakte dat we konden gaan plannen, reserveren, fantaseren. Maar wat is dat spannend om te doen.

Je krijgt er energie van, maar aan de andere kant blijf je voorzichtig, want de oncoloog benoemde ook gereserveerd te zijn voor dit plan. Je weet niet waar je staat in dit proces van chemo. Het is nu stabiel en daar zijn we zeer dankbaar voor. Maar het is nu Januari en we willen eind april weg. Wij zijn positief ingestelde mensen en strijdlustig, dus we gaan er gewoon voor.

We nemen jullie vanaf nu mee in ons doel, voor wie het wilt lezen. En in de voorbereiding hier naartoe.

Maar het allerbelangrijkste is ; Ik schrijf dit niet voor jullie, ik schrijf dit blog voor mezelf en voor de kinderen voor later. Dat ze terug mogen kijken op mooie herinneringen voor later.

Heel veel liefs Joyce

266094828_614913979751332_4545804065708520609_n